Waar is de liefde?

Een paar weken geleden kreeg ik tijdens een sessie bij een straffe madam volgende vraag: ‘Waar is de liefde, Evi? Ik mis de liefde…’

Heel even werd ik stil vanbinnen. Werd het enthousiasme waarmee ik over mijn droom vertelde getemperd en voelde ik de moed in mijn schoenen zakken. Er kwam een lichte boosheid naar boven. ‘De liefde? Vanbinnen natuurlijk, zie je dat dan niet?’

Na veel geworstel en getob, een dagje smoelen en teleurstelling, oh en af en toe een slachtofferrol-momentje volgden een paar mooie ont-moetingen die me opnieuw dichter bij mezelf brachten.

Wie ben ik, wat kan ik goed, wat wil ik in de wereld zetten?

Dus hier is ie dan: Love in motion. 😀

*Zo fier als ne gieter*

Mijn eigen blog. Oogappeltje doordrongen van creativiteit en schrijversgoesting.

De laatste dagen is me meer dan duidelijk geworden dat liefde uitnodigt om gedeeld te worden. Om geleefd te worden. Om te voelen, te beleven, te ademen, te aaaaahh… Liefde…

Bedankt straffe madam, ik heb het begrepen 😉

Dus deel ik graag. Met iedereen die het wil lezen. Kleine schrijfsels over liefde. Gedachtenkronkels, quotes, het be-leven ervan… In elke vezel van mijn lijf.

Liefde!

Evita

Geef een reactie

